L'EM Aula de Música 7 és un conservatori?

On anem amb els nostres centres? què perseguim? per què existim? a qui servim? quines relacions mantenim amb els nostres entorns? com fem participar la nostra comunitat educativa en les nostres decisions?...

Moderador: admin

L'EM Aula de Música 7 és un conservatori?

EntradaAutor: Beethoven » ds. 05 gen. , 2008 3:23 pm

Hola,

he vist que a la web d'Aula de Música 7 ( http://www.xtec.es/esc-aulademusica7/ ) hi anuncien el següent

"....El curs 1998-99 amb l'aplicació de la LOGSE, passa a ser Escola de Música Autoritzada pel Departament d'ensenyament de la Generalitat de Catalunya per impartir els cursos de Grau Elemental i Mitjà del nou pla d'estudis....".

Tenia entès que el grau elemental no s'imparteix a catalunya ja que les escoles de música autoritzades pel departament només imparteixen ensenyaments no reglats (el grau elemental són ensenyaments reglats) i d'altra banda i per les informacions que tinc el grau mig només el poden impartir els conservatoris, és a dir, per llei crec que cap escola de música pot impatir el grau mig.

Si la informació que apareix a la web no és verídica estariem davant d'una situació de publicitat enganyosa?

Bé algú pot aclarir tot això?

Gràcies.
Beethoven

Imatge
---------------------------------------------
La gerra dóna forma al buit i la música al silenci. (GEORGES BRAQUE)
Beethoven
Formació bàsica 4
Formació bàsica 4

Entrades: 104
Membre des de: ds. 02 set. , 2006 3:02 pm
Ubicació: Davant la pantalla

EntradaAutor: pianola » dl. 14 gen. , 2008 12:11 am

jajjjajjja
aquesta si que és bona...

pianola
pianola
Iniciació
Iniciació

Entrades: 21
Membre des de: dc. 04 oct. , 2006 3:09 pm

publicitat enganyosa

EntradaAutor: oslo » dt. 20 maig , 2008 10:43 pm

A més, l'article 5.2 del decret 179/93, pel qual esta autoritzada l'escola, especifica que no podrà ser utilitzat en la denominació de l'escola cap qualificatiu que pugui induir a error o confusió amb els centres que imparteixen ensenyaments reglats.

On és la inspecció educativa?
oslo
oslo
Moderador
Moderador

Entrades: 37
Membre des de: dt. 12 set. , 2006 10:31 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: pianola » dv. 23 maig , 2008 11:23 am

Osigui que segons aquest article del decret hauriem de revisar els noms dels programes que s'ofereixen a les escoles de música no?I el nom de les assignatures també oi?
Ja que moltes utilitzem "denominacions reglades" com grau mitjà, llenguatge musical, cant coral...és més, ja que hi som, potser podriem revisar, l'organització de l'oferta per cursos...ja que aixó dels cursos també ve del món reglat...
Vaja, que en general, sóm una mica il.legals, ja que no "complim" la llei...
Es pot denunciar a una escola que no compleixi la llei?? :wink:

Pianola
pianola
Iniciació
Iniciació

Entrades: 21
Membre des de: dc. 04 oct. , 2006 3:09 pm

no t'envelis!

EntradaAutor: oslo » dv. 23 maig , 2008 1:55 pm

Pianola,
no t'envelis.

L'article diu que no es podrà usar nomenclatura confosa en el nom de l'escola. Res més. (Ho sento)
Jo penso que això vol dir que no es poden dir coses com autoritzats a impartir el grau elemental i professional. Ni dir Conservatori allò que s'ha de dir escola, per exemple.

Ara bé, res ens obliga a mantenir tampoc cap nomenclatura d'assignatura, ni cap organiztació per cursos. Em sembla que és una questió de Projecte educatiu, i de com l'escola decideix organitzar el seu curriculum.

Pel que fa a la denùncia... no sé jo si l'inspecció educativa mateixa coneix gaire de la diferència.
oslo
oslo
Moderador
Moderador

Entrades: 37
Membre des de: dt. 12 set. , 2006 10:31 pm
Ubicació: barcelona

Torna a: Escoles a debat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant